سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا میرحسین موسوی دیدگاه اقتصادی امام را قبول نداشت؟

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: میرحسین موسوی با اظهارات خود پس از سخنان امام خمینی نشان داد که دیدگاهش با دیدگاه اقتصادی امام در تضاد است.‌

فارس :حجت‌الاسلام علی اسلامی بعداز ظهر امروز در نشست حمایت از احمدی‌نژاد که در سالن دانشگاه آزاد قزوین برگزار شد، بیان داشت: اقتصادی که اسلام می‌خواهد نه اقتصاد خصوصی و اقتصاد دولتی است بلکه اسلام اقتصاد مردمی را قبول دارد.
وی ادامه داد: متأسفانه پس از انقلاب 70 تا 80 درصد از اقتصاد ما دولتی بوده است و با تأکید رهبر معظم انقلاب بر اجرای اصل 44 تلاش‌هایی برای خروج اقتصاد از وضعیت دولتی آغاز شده است و ادامه نیز دارد.
عضو مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: احمدی‌نژاد می‌خواهد اقتصاد کشور را غیر دولتی کند و نفت هم یکی از مسائلی است که در این فرآیند تبدیل اقتصاد دولتی به مردمی مورد توجه است.
وی افزود: کسانی که می‌خواهند افراد را بشناسند به صحیفه نور مراجعه کنند تا افراد مختلف را بشناسند و در صحیفه 90 نظر امام به صراحت و روشنی آمده است.
اسلامی اعلام کرد: موسوی زمانی که نخست وزیر بود سیاست اقتصاد دولتی را ترویج می‌کرد و پشتیبان اقتصاد بسته بود ولی امام سخنرانی کرد و گفت که دولت نمی‌تواند کاسب و کشاورز خوبی باشد ولی آقای موسوی وقتی خبرنگار شب تلویزیون از او راجع به اظهارنظر امام پرسید باز او بر نظر خود تأکیدکرد و این نشان داد که او همچنان بر اقتصاد بسته خود تأکید کرد و آن چیزی که می‌گوید به غیر از آن چیزی بود که امام می‌خواست و در واقع با بیانات امام تضاد داشت.
وی عنوان داشت: امام فرموده است ملاک حال افراد است والا چه زیارت عاشوراخوان‌هایی که از اسلام و انقلاب برگشتند و کسانی که کنار امام بودند ولی تا آخر با امام نماندند و چه افرادی هم که از راه کج به راه اسلام و انقلاب برگشتند
.
امام جمعه تاکستان تصریح کرد: در دولت نهم هیچ بنایی بر قطع ارتباط با کشورهای مختلف نبوده است و ما به جز اسرائیل که اشغالگر و غاصب است با تمام کشورها رابطه داریم و رابطه ما با آمریکا نیز به همان معیارها و شروطی مربوط می‌شود که رهبری اعلام کرده‌اند.
وی توضیح داد: ممکن است در این مدت در روابط میان کشورها فراز و فرودهایی باشد ولی این امر طبیعی است چراکه نمی‌توان انتظار داشت کشوری سربازانش وارد مرزهای آبی ما شوند و ما عکس‌العملی نشان ندهیم، قطع یقین ما عکس‌العمل نشان می‌دهیم چراکه عزت ایران و ایرانی باید حفظ شود.
اسلامی تأکید کرد: عده‌ای که از عکس‌العمل در برابر نیروهای متجاوز می‌ترسند فراموش نکنند که وقتی شوروی در سال‌های ابتدایی انقلاب در مرزهای ما با افغانستان به چند روستا و چند پاسگاه مرزی ما با هلیکوپتر حمله کرد امام به همین آقای محسن رضایی که امروز کاندید شده است دستور داد که دو برابر روستاها و پاسگاهایی که به ما حمله شده را شما بزنید و نیروهای رزمنده ما با جت‌های جنگنده حمله کردند و شوروی سر جای خود نشست.
وی خاطرنشان ساخت: نباید از اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها ترسید والا اگر امام هم می‌ترسید نمی‌گفت که سیلی مسئولان روسی به کنسول دوم ما در مسکو را در تهران قصاص کنند و آقای رفیق دوست با اجازه امام این سیلی را بر صورت مقام روسی در تهران خواباند.
عضو مجلس خبرگان رهبری یادآورشد: این دولت نه تنها به دنبال قطع ارتباط با کسی نبوده است بلکه با کشورهای دیگری که کمتر به آنها توجه می‌شده است نیز ارتباط برقرار کرده است و از ظرفیت‌های این کشورها برای پیشبرد اهداف انقلاب استفاده کرده است.
وی گفت: امروز خط مقدم ما دیگر خرمشهر، آبادان و مهران نیست بلکه امروز باید از نقاط مختلف دنیا برای مقابله با تهدیدات دشمن آماده باشیم، امروز جنوب لبنان و غزه فلسطین خط مقدم جهان اسلام است و دشمنان اسلام از رزمندگان با ایمان این منطقه می‌ترسد.
اسلامی تصریح کرد: عده‌ای کمک به فلسطین، لبنان و ... را با توجه به برخی نیازها و مشکلات کشور مورد انتقاد قرار می‌دهند و آن را به احمدی‌نژاد خرده می‌گیرند،‌ این عده باید بدانند که کمک به فلسطین و غزه ‌در راستای سیاست و اندیشه امام است و هر کس رئیس جمهور باشد باید این سیاست را ادامه دهد و از طرفی این سیاست بر مبنای سیاست عزت و حکمت انجام می‌شود.
وی ادامه داد: ‌‌در دولت گذشته کاری کردند که 80 درصد وام‌ها در سه استان کشور و آنهم در میان 5 درصد افراد جامعه پرداخت شد و احمدی‌نژاد که آمد وقتی جلوی این کارها را گرفت عده‌ای مقابلش ایستادند.
عضو مجلس خبرگان رهبری یادآورشد: در حالی که آن روزها جوانان ما برای دریافت وام 300 تا 500 هزار تومانی ازدواج باید شرایط بیستگانه داشتند ولی فردی از آقازاده‌ها تنها با یک تلفن بدون پرکردن فرم درخواستوام، وام 20 میلیاردی گرفت که تا دوران ریاست جمهوری آقای احمدی‌نژاد حتی یک قسط هم پرداخت نکرده بود.
وی تأکید کرد: احمدی‌نژاد دشمن دارد چراکه جلوی کدخداهای کوچولو ایستاد و معاون وزیری که برای فردی دلال بود را از کار برکنار کرد.


» نظر