سفارش تبلیغ
صبا ویژن

موسوی با اهانت صحبت خود را آغاز کرد

 دبیرکل انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان گفت: رفتار و سخنان احمدی نژاد یک واکنش به رفتارهای غیرمنطقی بود که در این مدت به او اعمال شده است.

مهدی فضائلی دبیرکل انجمن روزنامه نگاران مسلمان در گفتگو با فارس، در خصوص مناظره شب گذشته موسوی و احمدی‌نژاد با بیان اینکه در این دوره از انتخابات برای کمک به آگاهی بیشتر مردم و حضور هوشمندانه تر ملت، بحث مناظرات در صدا و سیما مطرح شد که این بحث به عنوان یک اقدام جدی نو، مورد استقبال نامزدها نیز واقع شده است، اظهار داشت: از زمان مطرح شدن این بحث، پیش بینی می‌شد که مناظرات کمک زیادی به شور انتخابات و بالا رفتن آگاهی مردم بشود موجب شود رای با بصیرت بیشتری به صندوق‌ها ریخته شود.

وی با اشاره به اینکه از همان ابتدا مشخص بود که مهمترین مناظره انتخاباتی مناظره احمدی‌نژاد و موسوی به عنوان دو رقیب اصلی در انتخابات است، افزود: اتفاق دیگری که موازی بحث مناظره، در یکی دو ماه اخیر روی داد، هجمه سنگین و بی‌سابقه‌ای بود که علیه احمدی‌نژاد و دولت نهم سازماندهی شده بود با بی‌اخلاقی و بی‌انصافی توام بود که موجب شد احمدی‌نژاد در برابر این حملات تحمل خود را از دست داده و ناگزیر وارد مسائلی شدند که تا حدودی غیرمنتظره بود.

دبیر کل انجمن روزنامه نگاران مسلمان با اشاره به اینکه بحث اخلاق و رعایت حریم‌ها مساله مهمی است که در انتخابات باید به آن توجه شود، ادامه داد: در این مناظره شاهد بودیم که موسوی با فهرستی از اهانت‌ها صحبت های خود را آغاز و به پایان رساند. موسوی رئیس جمهور را به ماجراجویی،‌ خرافه‌گرایی، افراطی گری و حرکت‌های نمایشی متهم کرد. آیا می توان نام این رفتار را اخلاق و نقد منصفانه گذاشت ؟

این صاحب‌نظر مسائل سیاسی در پایان تاکید کرد: احمدی‌نژاد نیز مسائلی را مطرح کرد که کسی به این شکل انتظار مطرح کردن این مسائل را نداشت و یک سری حریم‌های برای اولین بار نادیده گرفته شد و اگر رفتار احمدی‌نژاد را در این بخش قابل نقد بدانیم، این رفتار یک واکنش به رفتارهای غیرمنطقی بود که در این مدت به او اعمال شده بود اما اگر این رفتارها را فاکتور بگیریم، به لحاظ نوع استدلال‌ها و سوالات احمدی نژاد جدی تر بود ولی موسوی نتوانست به هیچ کدام از این سوالها پاسخگو باشد و به نظر من کاملا حساب شده بود که موسوی به این سوال‌ها پاسخی ندهد.


» نظر