سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فاطمه آلیا: سخنان شفاف احمدی نژاد به ادعاهای بی پایه واساس پاسخ

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی سخنان احمدی نژاد در مناظره امشب را پاسخ روشنی به ادعاهای بی پایه و اساس نامزد مخالف دولت دانست و تاکید کرد:احمدی نژاد پاسخ روشنی به ادعاهای میر حسین موسوی داد.

دکتر"فاطمه آلیا" در گفت وگو با ایرنا صحبت های احمدی نژاد را به موسوی بسیار شفاف دانست و تاکید کرد: امشب عده ای به بی پایه و اساس بودن ادعاهای میرحسین موسوی پی بردند.

وی تاکید کرد: در این مدت طرفداران این نامزد تلاش کردند با ادعاهای غلط با احساسات مردم به خصوص جوانان بازی کنند ولی امشب رییس جمهور با پاسخ روشن و قاطع خود ادعاهای آنان را رد کرد.

وی گفت: اگر چه وقت و زمان این مناظره محدود بود ولی آقای دکتر احمدی نژاد مقید به موازین اخلاقی و احترام به آگاهی و بصیرت مردم"در خانه اگر کس است یک حرف بس است"صحبت هایشان را بسیار مفید و خوب مطرح کردند.

آلیا اظهار داشت: توضیحات و صحبت های مطرح شده توسط احمدی نژاد معیار و میزانی بود برای سنجش ادعاهای بی پایه و اساس آن ها.

وی با اشاره به اینکه از مدت ها قبل نامزدهای انتخاباتی تبلیغات خود را در شهرستان های مختلف و از رسانه های مخالف دولت با جهت گیری تخریبی آغاز کرده اند گفت: عده ای با سیاه نمایی فعالیت های صادقانه دولت سعی در کسب وجهه و رای برای خود نموده اند. و کار را بدان جا رسانده اند که رهبر معظم انقلاب در جمع مردم کردستان فرمودند"نامزدها گاه مسائلی خلاف واقع درباره اوضاع کشور و مسائل اقتصادی مطرح کردند که مردم را نگران می کندانسان نمی تواند باور کند که دادن این همه نسبت خلاف از روی صدق و صفا باشد"

آلیا در ادامه بیان کرد:پس از این شفاف سازی توسط رهبر معظم انقلاب ،حامیان احمدی نژاد از وی برای پاسخ گویی به تخریب ها ی ناجوانمردانه و غیرمنصفانه خواستند در مناظره شرکت کند.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات امروز کشور ریشه در گذشته دارد گفت: به طور طبیعی در هر نظام اجرایی مشکلاتی وجود دارد و همه می دانند که ریشه بسیاری از این مشکلات در گذشته است چرا که در دوران تصدی کابینه در دوران نخست وزیری موسوی و نیز دوران هاشمی و خاتمی روسای دولت پایتخت نشین بودند و مردم نقاط محروم در دوردست های کشور در اشتیاق و حسرت ارتباط با دولت رنج می کشیدند.

وی اظهار داشت: دولت نهم به ریاست مردی از جنس مردم به دورترین نقاط محروم کشور رفت با مردم بر سر یک سفره نشست از کاسه آنان آب خورد و با آنان همدلی کرد.

وی افزود: امروز مردم مرد میدان را از سنگ بدلی به خوبی تشخیص می دهند و خدمت صادقانه دولت را گواه و شاهد قرار می دهند.

وی با اشاره به اینکه سفرهای استانی دولت نهم تلنگر بر دیگر نامزدها بودگفت:متاسفانه عده ای برای اینکه کم نیاورند مانند احمدی نژاد به برخی سفرهای استانی رفتند یا با اشک مصنوعی از محرومیتی که در زمان حاکمیت خودشان پیریزی شده بود دم می زنند.

وی افزود: مناظره امشب بار دیگر مردم را با صداقت و خدمتگذاری و دلسوزی منتخب خود واقف تر کرد و مهر و مقبولیت و محبوبیت احمدی نژاد را در دل ها دو چندان کرد.

آلیا اظهار داشت: امیدواریم نامزدهای انتخاباتی در ایام باقی مانده از تبلیغات با مردم صادق تر باشند کلی گویی نکند مشکلات را بزرگ نمایی نکنند و تابع محض ولایت فقیه باشند.

وی اظهار امیدواری کرد: مردم در روز 22 خرداد با رای دوباره به منتخب دلسوز و خستگی ناپذیر خود بصبرت سیاسی و دیداری انقلابی خود را به معرض قضاوت بین المللی قرار دهند.


» نظر